loading...
رپ فارس ♡ زدبازی 95 - وبسایت زدبازی
Erfan-admin بازدید : 2875 دوشنبه 30 فروردین 1395 نظرات (0)
دانلود آلبوم بصورت یکجا zip دانلود تکی Sepehr Khalse - Asheghet Mimoonam Ta.mp3 Sepehr Khalse - Bargardam.mp3 Sepehr Khalse - Fargh Nemikone (Ft Siavash Rad)..> Sepehr Khalse - Gerahambel (Skit).mp3 Sepehr Khalse - Gole Man (Ft Behzad Leito & Sia..> Sepehr Khalse - Har Chand Vaght Ye Bar (Ft Alir..> Sepehr Khalse - In Faseleh (Ft Alex & Sijal).mp3 Sepehr Khalse - Nameh Be Baba.mp3 Sepehr Khalse - Sarde Negah (Ft Behzad Leito).mp3 Sepehr Khalse - Sayeha (Ft Sijal, Nassim, Magic..> Sepehr Khalse - Shar Ba To Nadarim (Ft Alireza ..> Sepehr Khalse - Siah Mese Barf (Ft Alireza JJ, ..> Sepehr Khalse - Tebghe Mamool.mp3 متن آهنگ برگردم - سپهر خلسه (یه آدمِ دیگه بودم همه یِ این اتفاقا منو عوض کرد بعضی موقع ها دلم میخواد برگردم) دلم گرفته، میخوام برگردم دلم شکسته، باید برگردم حالم خرابه، میخوام برگردم باید برگردم ، به پسری که هیچ کَسو نداشت تَنگ نمیشد دلِ هیچ کسی براش گرم میگرفت از دردش با درختا دردی که میداد پوستشو خَراش یکی بود حفظش میکرد اونو یادش نبود ولی حسش میکرد یه پَک میخرید فِک کنه خوشحاله أ توو جیبش درمیومد هدفونِ مُچاله دَم میگرفت کز کُنه دچارِ تنهایی یاش بشه دِق کنه دوباره نمیداد بو سیگار تنش زخم نبود اِنقد أ روزگار تنش پسری که خسته نبود سپهری که خلسه نبود دلم گرفته، میخوام برگردم دلم شکسته، باید برگردم حالم خرابه، باید برگردم بزا برگردم ، به الآن أ اون آدم گذشته سال ها سپهر فقط میکنه با گذشته حال آه یه چی میسازه توو زحمتِ ده سال خوراکِشه بده توو دو شب به باد بشه پسری که هیشکی نمیشناخت نبود غماش هیشکی به هیچ جاش سپهری که هنو روش میشد توو چشِ باباش نِگاه کنه هنو جوش میخورد با بچه هایِ محل از تهِ دل میخندید شادیایِ گذشته دیگه تووش نی خُب نمیداد بو سیگار تنش زخم نبود اِنقد أ روزگار تنش پسری که ساکت نبود سپهری که عاشق نبود دلم گرفته، میخوام برگردم دلم شکسته، باید برگردم حالم خرابه، میخوام برگردم باید برگردم … دلم گرفته ، میخوام برگردم دلم شکسته، باید برگردم حالم خرابه، میخوام برگردم باید برگردم ، به می بینَتم میگه عوض شدی بِم حتی خنده هات تَصَنُعیه وقتی خانواده ازم بُریده رفیقامم دارن میگن عجب گُوهیه یه صدایی میگه تولدیه امروز پاشو همش توقعی که میشناسمش اسمش امیده واسه دروغای اونه پاهاش همش دوییده بگذریم ، دیگه نمیکنم توجهی بِش اونی که جاش توو قلبِ دآشم تووی فکرش عین چِت و کَله پاشَم میارم از این لحظه ها کم واسه صحنه ساختم تووش نقش واسه همه داشتم بد نشد حتی لحظه آخر آره چِش کم میاد واسه دیدنِ اتفاق و حقیقتو ساده میگم آدما ولی میپیچونن میترسم بکنن چیزی رو … متن آهنگ هر چند وقت یبار - سپهر خلسه و علیرضا جی جی (خلسه) هر چند وقت یه بار شبا کجام و توو باراباسا پلاسم وقت نمیکنم تا با دافا بلاسم لاین نمیگیرم شماره نمیده اَه افت داره خب این کارا واسه کلاسم حاجیتونم انگار مکه رفتم کسی نمیکنه شک بم اصلاً پوکر هم باشه تک دستم و من آلینم و هر چی فک بستست سَم میزنم پیف پاف نه که ساک میزنن اینا کیف قاپ نه که یه فِلویی که توو هیپ هاپ تَکه یه سیسی که خب همینجوری شیک ساختنش میام توو مهمونی شلخته پَلَخته دخی باید منو یه لحظه ببخشه چون باید برم کار پیش اومده نه خوشی نیومده یه ذره به خلسه فروتن ام عین ممدرضا با اینکه ترکو داد رسماً به گا آآآآ هر چند وقت یه بار این مأمورا میان دادا سر وقت ما آآآ میدن گیر باز زیاد کامبیز نه اما دیر باز میاد هر جا که میرم نیشم بازه آآ فازِ شب خیز بی برنامه حاجی هر چند وقت یه بار واسه ماها میکنن یه پرونده باز هر چند وقت یه بار یکی میزنم میگه شرمنده دآش هر چند وقت یه بار روی دستمون دست بنده باز هر چند وقت یه بار یه ترک میدم میره شهر هم به گا (علیرضا جی جی) هر چی حریف بردم با شریک جرمم جی جی ، خلسه آره همیشه بمبن حرفات دایورته آره سریع به تخمم سلیقه تو نه نیست شبه ما عمراً جفتشو أ لا پاش بریدم ما چرک چرکیم اینا پاستوریزه ان میماسن داداشامون ماست و میوه ان ! خودشونو گاییدن مازوکیزن مهم نی چی کار با کی کردی و بپیچی رولِ اولو منم دی کاپریو میخوان بام شَر کنن یه مشت خرس گنده عرقشون در میاد چون این ورسه تنده چهارده ساله منو دیدی تو چون درجا احترام بذار میتی کومان تا میشنوی میزنی ریپیت تو تند حتی رفیقت نمیخونه رو بیت تخمیت کار چیه نمیدادی حتی تزی من هم هر جا برم دیگه هست بام بزی رپ فانتری، پس سر جات بشین بمون شک کنی نمیتونی پرتاب بشی همه حرفاتو با بی سوادی مینالی بعد ظریف معروفترین جواد ایرانی بیای جلو میزنیم توو پوزت دایی ما قرار نیست برینیم یبوست داریم هر چند وقت یه بار دیس میکنن بد خنده دار هر چند وقت یه بار همه میرن تو بر ترفند ما هر چند وقت یه بار خدایِ موزیک میشه پروردِگار هر چند وقت یه بار یه آهنگ میدم میره شهر هم به گا (خلسه) یکی میزنم قبل پرواز میپرم میرم سریع سمت بکس باز پاس و مِلو میدم دست سرکار خدا کنه نگه دست نِگه دار بکس فرودگان ، گل هم میارن انگاری برنده المپیادن جوری میرم جلو انگار هولم میدادن با اینکه لش و لوش هم دورم زیادن بچت هم توو LA رو بیت ولی فازم عینهو کِلی توو رینگ شاخی کارت میشه پلی توو جیم بپاچی که میبندی فلنگو جیم کارت بچه بازی مایکل جَکسون خدا بیمرز شنید حالش بد شد جوجو به کارای ما دقت کن جی جی بامه دورم پاکت جک شو هر چند وقت یه بار واسه ماها میکنن یه پرونده باز هر چند وقت یه بار یکی میزنم دیگه شرمنده دآش هر چند وقت یه بار خدای موزیک میشم پروردگار هر چند وقت یه بار یه ترک میدم میره شهرم به گا متن آهنگ سپهر خلسه - طبق معمول متن آهنگ فرق نمیکنه از سپهر خلسه و سیاوش راد از رویاها سهمی نداره دلش مثل دل شهر بیقراره گم میشه توی جمعیت آخه هممون شدیم شبیه هم آره چه فرقی میکنه های ای ای هرچی که شده های ای ای فرق نمیکنه های ای ای پشیمونی که به درد نمیخوره یه سری حرفا رو نمیشه به بقیه زد یه سری زخما ان که نمیشه بخیه زد یه سری جمع ها ان که نباید شبیهشون شد یه سری وفتا هم خوبه باشی غریبه تر شبیه من، که رویام رنگین کمونه ولی دنیا ما رنگی نبوده به جز صورتی که سرخ شدو سبزی که زرد آبی که رفت از چشم من که کبوده الان خوشحالم حالم بد و متفاوت دلم فقط میخواست غمو کنه چالش اگه این دنیا بذاره آره اونم شده مثل ورقا مچاله از سیگارم هم سینه سوخته تری سینه که نمونده کینه توش یکم چجوری بخودت میشه روت پسر بگی مرد اگه توی پس چیه اون پدر بارونی ام میاد به هوای ونکوور و این بغضی که همه شبای من شده بارونی ام میاد به هوای ونکوور و این بغضی که همه شبای من شده از رویاها سهمی نداره دلش مثل دل شهر بیقراره گم میشه توی جمعیت آخه هممون شدیم شبیه هم آره چه فرقی میکنه های ای ای هرچی که شده های ای ای فرق نمیکنه های ای ای پشیمونی که به درد نمیخوره این قرصا رو روی خودم خشاب خشاب خالی میکنم با خدا حساب کتاب داریم این یه فیلمه تا سکانس پایانی پسر بدون واسه نجاتت راه داری نفسمو میگیره و هوامو داره این سیگاره از تو بیشتر مرام میذاره میکنم تلافی واسه همه یه بدی هات رو اونی که شبا بیداره کنارم نگران نباش دختره خراب این دنیا از تو روسپی تره یکی صبح کاره گشنشه شبا یکی پول میده دوست میخره پوست میکنه عشق ببین نفرت چیه چرا نمیگیره گریت دیگه اینجا میزارن روت قیمت دیره واسه رفتن برو بگو قسمت اینه آره از رویاها سهمی نداره دلش مثل دل شهر بیقراره گم میشه توی جمعیت آخه هممون شدیم شبیه هم آره چه فرقی میکنه های ای ای هرچی که شده های ای ای فرق نمیکنه های ای ای پشیمونی که به درد نمیخوره یادم دادن، که سرد باشم طاقت بیارم این آدما که دورن پرن هوای منو دارن یا نه برام فرق نمیکنه از رویاها سهمی نداره دلش مثل دل شهر بیقراره گم میشه توی جمعیت آخه هممون شدیم شبیه هم آره چه فرقی میکنه های ای ای هرچی که شده های ای ای فرق نمیکنه های ای ای پشیمونی که به درد نمیخوره متن آهنگ شر به تو ندارم از سپهر خلسه و علیرضا جی جی و بهزاد لیتو آه نیستم تو فاز کل اصلا چون که دوتا میان تو میگیرن لب از هم میدونم شب هستم پس در اسرع وقت سیخو میزنم من از نباید صبر کرد بچه ی خیابونم تو تو بنز بودی من عقب پرژیالونم خیلی داغونم میچاقیدم میپاچیدم نیگا چی تحویل اجتماع دادم داریم قصه ها با رپ پکا غیب میشه دیویدی بلین تا ماموره بره بعد هی بیته پلی میشه ندید اینقدر هی گیر بهم چون بازم کارو میخاد از ما بیبی دلش کل شهر بام خوبه پایینشو بالاش دیدی هرکی بام بد شد گاییده شد داداش آمارمو دارن یه مشت خالطور بامن دافه درو دیوار میره بالا پارکور کارن ده سالم بودم اما انگار دیروز رفتم پاپ نمیخونم حاجی ولی پیروز هستم اگه برق داری چون که من فیوز رسما می پرونم هر حرکتم نیوز اصلا میریزن سرم سرم سوارن ایرانسلم شده حرم سرا من کلم ندارم اینو قبلا گفتم اینقدر دوده تو هوا که نشه تمرکز کرد (بهزاد لیتو) داییی اگه نمیدونی شر با تو نداریم کاری نداره بخوایم اشکاتو دراریم کل شهر بامون خوبه الان اینجا هم مال ماست یه موقع صاف پاتو نذاری شهر بام هست بگو چیه دایی حرف حساب توی جریانم کلنجار نرو بچه بخواب (علیرضا جی جی) زاخار منتظر سکته منی با آب حل میکنمش سکسکمه حسودیش از رو بیکاری و سکسی کمه کل زندگیش به گاست باز به فکر منه وای ببین فکر نکن دشمنی برو نایکاتو بفروش با اون مشتریت یه روز پایه حالی یه روز خایه مالی فرداش زیر عکسو کامنت بازی بای بای بای بای بدون کم میاری جلو دایی من رو سن دوره دنیا تو کجایی گیر نده به صدام سه تا آس جلوتن بپا چب نکنی چراغاتو روشن کن نداره فایده این ریشو خالکوبی هنو همون خالطوری که میخوندی دامبولی دلیل داره همه میارنت پایین میبردنت بالا اگه جام بودی زاخار چون (بهزاد لیتو) داییی اگه نمیدونی شر با تو نداریم کاری نداره بخوایم اشکاتو دراریم کل شهر بامون خوبه الان اینجا هم مال ماست یه موقع صاف پاتو نذاری شهر بام هست بگو چیه دایی حرف حساب توی جریانم کلنجار نرو بچه بخواب فکر نکن اگه الان بخواد شر باشه دو دلم واسه هر کی بخواد با من چپ باشه لودرم چک پا چشمو برم دستپاچه شده نه؟ پر و پاچه دوره من چنتاشونم مدلن سلامتی داداشیام پیکو سلام دختره میگه باز اینو پلی کن برام اونایی که میریزن برا لیتو مرام منم کلمه هارو براشون حیفه نگام من با لغت هام میکوبم نه با پنجه بوکس پس از ما بکش بیرون بره بچه تخس الان لفظ میای دیروز بودی لنگ کس میزاری همش با کلی قدم رنجه پست بپا برعکس نری جریمش چک افسری سیبیلات دنبالتن با عرق سگی منم ببینی قفل میکنی عرق سردی جلو پاتو بپا چون پره تله ست نری من یه اعجوبه مو بس وجودمو ترس اصن نمیگیره حرفامم گولنو تسلیت میگم ننداز تو غرورمو دست شل کن فاز کدورت بسه داییی اگه نمیدونی شر با تو نداریم کاری نداره بخوایم اشکاتو دراریم کل شهر بامون خوبه الان اینجا هم مال ماست یه موقع صاف پاتو نذاری شهر بام هست بگو چیه دایی حرف حساب توی جریانم کلنجار نرو بچه بخواب متن آهنگ گل من از بهزاد لیتو وسپهر خلسه و سیاوش راد نزار تویِ دلت سردی بشینه، گُلِ من نزار اشکاتو هر کی ببینه، گُلِ من نزار اینا واست نقش بازی کنن، گُلِ من نذار دنیاتو نقاشی کنن، کُلِ شب کنارم نشستن بیستا مرتّب بسوزن دود بشن نیست تا کنم سَر یه امشبه رو باز هم به یادت هر بازی ای یه بازنده داره شاید نیفته گُذرت به گُذرِ من آره دوریم ولی درست مثِ دو سرِ خط رسیدم با اینکه کسی نبود منتظرم عاقبت هنرِ من، باعثِ مُردنِ من رپ بهترین رفیقامو بِم داد چه فایده گرفت خانوادمو آ فرص زدن و توو اکیپا مُخ اِشغال چه فایده گرفت حالِ آدمو نیست حرفِ خشکیدن یک برگ کُلِ جنگلم بیابونته نیست غمش یه شاعرِ وِلگَرد خیابونا میگن بیا خونه بِم نزار تویِ دلت سردی بشینه، گُلِ من نزار اشکاتو هر کی ببینه، گُلِ من نزار اینا واست نقش بازی کنن، گُلِ من نذار دنیاتو نقاشی کنن، کُلِ شب گُلم آرامشت آرزوی منه نگو چرا شدم خارِ رویِ تَنِت واسه آدمی که قانع بود أ همه زندگیشو اگه وانموده همه لبختداش باز پژمرده خندیده واسه اونی که هِی خط خورده بَد دیده تَهِ شیشه های الکل یه تصویره أ یه مَردی که در کل عوض میشه گُلِ من میشم زخمِ رو تنت حرفِ رو لبت ، رنگِ تو شبت قسم به همین اشکِ رو صفحه فرقی نداره دردِمون همه تو که ریشَت گُلم واسه همین خاکه میدونی عاشقی چه عاقبتی داره قلبِ پاکت تنها چیزیه که داری نزار اون هم همش مالِ کسی باشه آره نزار تویِ دلت سردی بشینه، گُلِ من نزار اشکاتو هر کی ببینه، گُلِ من نزار اینا واست نقش بازی کنن، گُلِ من نذار دنیاتو نقاشی کنن، کُلِ شب گفتی نمیخوای عاشقم شی پس وقتی رفتی گفتی باز دلم شکست من نمیدونم کجاست اون همه لاو بُت خوشحاله واسه هر کی هست! به فکرِ پولم به خودم میگم اون آدم کو اون که مادی نبود به عشق یه باوری داشت کاش ، مثبت بمونه لا اقل توم به جا انتقام به فکرِ آدمی باش نه ساختم یه تیم نیم مِلیونی که میگفتن نمیشه این لِی اونی که میخواد الگو شدم نیست کِیف زوری که برات بیشترین ریسک مِهمونیته زندگیم توو چمدونم ، دوستا رفتن مامان بابا موندن هنوز پا حرفم میسازم أ خودم بچه شجاعی که اون که متنفر أ لفظِ جدائیه نزار تویِ دلت سردی بشینه، گُلِ من نزار اشکاتو هر کی ببینه، گُلِ من نزار اینا واست نقش بازی کنن، گُلِ من نذار دنیاتو نقاشی کنن، کُلِ شب من اینجام گلم من اینجام من اینجام گلم من اینجام متن آهنگ سایه ها از سپهر خلسه سیجل (کورس - مجیکو) هر بار که بودیم بد شانس یه جا خراب شد یکم اعصابِ ما دوباره الساعه ما برق زدیم شدیم دور از سایه ها چون همیشه موده خوبم بوده بام خورشید توی روزم بوده بام بذار بسوزن که نمی تونن بذارن حتی سر سوزن توی ما (ورس۱ - سیجل) خوشبختی رو نمیشه داد با شانس توضیحش مزش میره انگار آدامس موزیه مثل دختری که آژانس دزدیدش بغل لاستیکِ زاپاس برد زیرش هیچکی هیچی نگفت به امید اینکه خدای اون بالاست دزدگیرش فکر نکن هیچ وقت کونم سر چیزای مسخره میسوزه تنها چیزی که ندارم حسرت دیروزه البته هردفعه مغلطه میونه دوستا اومد گفتیم تقصیر ما نیست وضع بده ایرونه یادمون میره همش ایرون ماییم میلیون هاییم پس غمو بده بره بیرون دایی نه نگو بهم موده تیم بود پایین که خدا بالا سرمونه موقع پرواز آره بال و پرمونه وقتی اونو داری مگه میشه خوشحال تو نری خونه پس بخند که قهقهت تنها صدای خوب تو این منطقست مثل نور خورشیده دم پنجرست صدای اونه اذانه من ساعت پنج عصر (کورس - نسیم و سیجل) هر بار که بودیم بد شانس یه جا خراب شد یکم اعصابِ ما دوباره الساعه ما برق زدیم شدیم دور از سایه ها چون همیشه موده خوبم بوده بام خورشید توی روزم بوده بام بذار بسوزن که نمی تونن بذارن حتی سر سوزن توی ما (ورس۲ - خلسه) زندگی هیچ چیش از قبلا معلوم نیست جز یه چی میشه حتما تموم پس حلاله نذار بشه اصلا حروم آقا جکو جانی داشیامم هستن پهلوم عمو توی تنها میشه خوشبخت باشی نی تو دادگاه خدا کسی کت شلواری ما قدرت داریم که منفیارو بکنیم مثبت دایی قدر مطلق ماییم جرعت داریم که از ترس میاد ایمان اونی داشت که شک کرد زیاد عشقه رسیدن پای رفتن میخواد آره کاره ما توی دفتر صد برگ میاد اینا بزرگ شدنو توی خوداشون گمن دعوا میندازن که جدامون کنن یاد بچگی بخیر کل گناهمون دو نخ مارلبرو بود بکنیم شش ها مونو تلخ حق حرف زدن میخوان برای حرف حق زدن مرگ چند قدم عقبمه میرم سمت مقصدم درک فلسفش مشکله بشو غرق منظرش (کورس - نسیم، سیجل و مجیکو) هر بار که بودیم بد شانس یه جا خراب شد یکم اعصابِ ما دوباره الساعه ما برق زدیم شدیم دور از سایه ها چون همیشه موده خوبم بوده بام خورشید توی روزم بوده بام بذار بسوزن که نمی تونن بذارن حتی سر سوزن توی ما (ورس۳ - خلسه و سیجل) دنیامون کثیفه پس چشماتو بشور غمامون ابدی و عشقامون یه روزه دنیامون یکی ولی فکرامون یه جور نیست نذار دلا واسه فردامون بسوزه خشم فرق بین فریاد و یه زوزه دنیات پارست تو یه خیاطی بدوزش موفقیت دودش میاد بعد دو نخ خریت دایی یاد بگیر خوب بشی تو از بخیت آره موقتی ان همه خوشیای دنیا تو که حقیقتو کشتی پای رویا توکه سرنوشتتو گذاشتی پای خودکار کی بود جز خودت پشتیبانت داش تو تاریکی بگو که خورشید داره صبحا باید پاشی روی دو پات که فرقت با حیونه اشکتو سیلونه مرد باید بجنگه حقشو به زور عرقش بگیره تو قفسش یه شیره تا که واستاده تو کفنش بمیره اینا درس نیست تجربه ست همش گیر نکن اینقدر تو بحثو فلسفش (کورس - نسیم، سیجل و خلسه) هر بار که بودیم بد شانس یه جا خراب شد یکم اعصابِ ما دوباره الساعه ما برق زدیم شدیم دور از سایه ها چون همیشه موده خوبم بوده بام خورشید توی روزم بوده بام بذار بسوزن که نمی تونن بذارن حتی سر سوزن توی ما متن آهنگ نامه به بابا از سپهر خلسه آه دردای من رو سر قلم روز تولدت گریه هدیه دادم بابا میدونی که اِند ضد حالم بابا میدونی که عشقه اشتباهم ولی تنها چیزی که نیست زشت نوشته هامن گفتی میکنی افتخار بهم با این که مسیرم اشتباهه اگه میشنیدی اعترافه منو میدیدی که سخت بوده اجتنابش آه دائم درگیر عشقِ کاذب این غصه ها ولی بوده مثکه لازم به اصطلاح یه دیونه که میدونه از قشر خاصه میگن من آدم بدی ام بابا از گذشتمم پشیمونم شدیدا بابا جدیدا بابا با آدمی که تو آینست غریبم بابا ولی دنیامو میچینم به سلیقم بابا آره قربون دستای پیرت یادم نمیره پنج سال پیش که روز اسباب کشی با یه دختره بودم شما کمرت گرفت پِی شهرته بودم اتفاقا تابستون کوتاهه رو گذاستیم به خیال خودم مخ زده بودم بام راه اومدی قربون قدمات بابا ببین کجا برد منو این کلمات بابا روز تولدت گریه هدیه دادم بابا میدونی که اِند ضد حالم بابا میدونی که عشقه اشتباهم ولی تنها چیزی که نیست زشت نوشته هامن روز تولدت گریه هدیه دادم بابا میدونی که اِند ضد حالم بابا میدونی که عشقه اشتباهم ولی تنها چیزی که نیست زشت نوشته هامن منو ببخش من بد شدم عوض شدم دیگه نیستم خودم تیرگی ها پرن دورم گفتی که باید دندون پزشک شی عشقمو به رپ کردی قبول که زشت نی پریروزا دوستم زنگ زد می گفت که موزیکمو شنیده تو دندون پزشکی نیست چیزی نزدیکم الا دردم خودمو از جمع هاشون منهی کردم طرفدارا میگن گم کردی خودتو من یه چی بهتر از خودم پیدا کردم الان رفیقام دکترن من عمل دارم ولی نگا اینا در عوض با هر کدوم یک از کارام خاطره دارن بشون نزدیکم با این که فاصله دارم الکی نبوده حاصل کارم نه الکی نی حاصل کارم بابا کم ندید نامردی چشمم بعضی وقتا میخوام نامرئی بشم بگو روز تولدت گریه هدیه دادم بابا میدونی که اِند ضد حالم بابا میدونی که عشقه اشتباهم ولی تنها چیزی که نیست زشت نوشته هامن روز تولدت گریه هدیه دادم بابا میدونی که اِند ضد حالم بابا میدونی که عشقه اشتباهم ولی تنها چیزی که نیست زشت نوشته هامن منو ببخش من بد شدم عوض شدم دیگه نیستم خودم تیرگی ها پرن دورم اینو میخوام بهت صادقانه بگم زور زدم به یه کاره صادقانه بشم مرد بشم تشکیل خانواده بدم اما نشد قصم شد عاشقانه یکم الان دیگه نمومده اعصاب برام لبخند زوری میزنم تو عکس با فنام شصتا دوا میارن که مست یا خراب بشم که یادم این دردا نیان گفتی تند نرو حق داشتی مرد رپ که معلوم نی فرداش چی هست انگار هرچی که تلاش میکردم زندگی می شده متلاشی تر الان عوضیا پرن دورم از قدیما کلا همه اخویا شدن دیگه رفتنیا گمن بابا قلمِ من دست من نیست خدا مینویستش با خط تقدیر منو ببخش من بد شدم عوض شدم دیگه نیستم خودم تیرگی ها پرن دورم متن آهنگ این فاصله از سپهر خلسه و سیجل میگذره دو روز از رفتنتو بی خیاله فاصله و هرز رفتنت میگی کج رفتم بد کردم میگذره دو روز از رفتنتو بی خیاله فاصله و هرز رفتنت میگی کج رفتم بد کردم نمیخاد نصیجت کنی جالبه چقدر شبیه من شدی نمیخاد نجاتم بدی خوبه الکلا به دادم رسید که الان میرم جلو آیینه نمیشناسم خودمو خراب میشم بازم نمیسازم خودمو این دخترا که بعد تو هی میارم دورمو واسه شهرته لااقل نمیخانم خودمو من ردم رسما آه بی تو کجم اصلا تو لجن رفتم اون که میترسیدم نشم هستم ازت نمیترسم برو هستم میگذره دو روز از رفتنتو بی خیاله فاصله و هرز رفتنت میگی کج رفتم بد کردم میگذره دو روز از رفتنتو شدی یه کسی که عاشق دوده و خط زدی رو منی که عاشقت بودههه و این فاصله خوووبههه و این حاصل اونه الان نه نیمه شبه بازم صدو بیست میلی گرم توی خونه منه روی مود عن تو و خاطرات بدت این جور عاشقانه تره لابد اره واسه جفتمون بهتره اصن هرچی خوبه واسه تو هرچی بده واسه من هرچی بوده واسه تو هرچی کمه واسه من هرچی شبه واسه تو و هرچی شمعه واسه من بهم گفتی رفتی حداقل تهش چاه بزن این زندگی مال من نبود درگیرم شدی مثل تار عنکبوت آره عاشقم هنوز گل من پای من نسوز میگذره دو روز از رفتنتو بی خیاله فاصله و هرز رفتنت میگی کج رفتم بد کردم میگذره دو روز از رفتنتو شدی یه کسی که عاشق دوده و خط زدی رو منی که عاشقت بودههه و این فاصله خوووبههه و این حاصل اونه میگفتم بات خوبم اینقدر بزنم به چوب بگن دارکوبم چی شد امروز اینقدر داغونم زورم نمیرسه بکشونم تا خونم میخاد راهنمایی کنه باز برام بیخود هی این ما ست الان این شدهنامفهوم یکم دیگه مغرم میده بیست ترا بایت رد امروز برام چرا نیست فایدت بی تو زمان آروم میره این سه ماه سال گرد میگن بعد رعد و برقه میاد رنگین کمون پس خوشگلم بیخودی تو غمگین نمون بالاخره میره تلخیش زبون میگذره دو روز از رفتنتو بی خیاله فاصله و هرز رفتنت میگی کج رفتم بد کردم میگذره دو روز از رفتنتو شدی یه کسی که عاشق دوده و خط زدی رو منی که عاشقت بودههه و این فاصله خوووبههه و این حاصل اونه میگذره دو روز از رفتنتو بی خیاله فاصله و هرز رفتنت میگی کج رفتم بد کردم میگذره دو روز از رفتنتو شدی یه کسی که عاشق دوده و خط زدی رو منی که عاشقت بودههه و این فاصله خوووبههه و این حاصل اونه متن آهنگ عاشقت میمونم تا از سپهر خلسه ای بابا ساعت الان هشته صبحه ما هم الان بیداریم از دیشب تو استودیو و خدمتون میخواستم بگم که این عشقای امروزی واقعا بد شده زمان ما اینجوری نبود عاشق دخی کوچیکتر از صفر صفر دو یکه موزیک کل است که جدیدا همشون باهام تو فازن یه جور راه میدن همه انگار آمبولانسم همه سیبیلای اکیپم لشن آره شبی نی که اینا خونه یکی پهن نشن سپی کلشم داره تاب الان ببین قشنگ میپیچمت نمیزنم راهنما اصن آه دورم شده پره فنچو کرکس بیا بریم یه جا دنج و خلوت بگیریم هیزو فندکو و خودتم کره زندگی شیرینه یه نوبلم کمه آره میدونم همه چی رو روی موزیکام با اکسش زده یارو پسر خوبیه ولی سکسش بده اینقدر لفتش نده هست راجب ما حرف ولی کار دارم با تو اصن عاشقت میمونم تا تموم شه کارم عاشقت میمونم تا تموم شه کارم بعد از این دیگه خدافظ نمیبینی منو دیگه دوباره همه اون چیزایی که گفتم باید از فکر تو پاک شه میگه سپی بهم میدونستی که بر خورد؟ میگم خانوم بکن یکم بیزنسی برخورد تو که میشناسی منو با فاز داری آشنایی باز ماری میشه پاس کاری بارسایی ناز داری ولی رکی بام دخی آدما عوض میشن عین پکی مان دخی ولی پکی بام دخی بزن نتها نباشی تو که میدونی ممکنه فردا نباشیم آه انقده باهام زدن گروپ توهم زدم تام کروزم با این که همش هست جام شلوغ ولی من تنهامو خونسرد ببین نه صورت تو میمونه نه شهرت من پس بیا استفاده کنیم از فرصت کم با سرعت برق اجی مجی میکنمت من شعبده در میارم لباساتو تو گوشت میگم عاشقت میمونم تا تموم شه کارم عاشقت میمونم تا تموم شه کارم بعد از این دیگه خدافظ نمیبینی منو دیگه دوباره همه اون چیزایی که گفتم باید از فکر تو پاک شه میام تو مهمونی یه لیوان دستم زاخارا میدونن که نمیام وسط تو اکیپام اصن قاطی نمیشم تا عادی بشینم با یه سیگار دستم تا که میگن هستی شب چیکارهه هیچی نشستیم مستیم پاره شما کجا میرین ؟ هستین پایه؟ میگه حتما بیارین تشریف آره بعدم میره تو لیوانه ته سیگاره حرفاش رو کارام تاثیر داره میگه کیاین شما میگم زیادیم دوستاتم بیارین شما میریم ویلا تیز شمال بعد میده شمارشو خانوم یواشکی دوستم منم فابریکم زنگ زده الان یعنی شونزده بار بقیه قضیه شم نمیدونم چی شد ولی میدونم اون شب واسه بیست دقیقه دوستم داشت عاشقت میمونم تا تموم شه کارم عاشقت میمونم تا تموم شه کارم بعد از این دیگه خدافظ نمیبینی منو دیگه دوباره همه اون چیزایی که گفتم باید از فکر تو پاک شه متن آهنگ سرد نگاه از سپهر خلسه و بهزاد لیتو (بهزاد لیتو) سردِ نگاشون فهمیدم کَج بشه رامون نمیرم (سپهر خلسه) ساعت هفت صبحِ ،از روز فراریم زود پانشدم ، هنوز نخوابیدم یکى ام کنارم سردتر از خودم اینجا رسم عشق رو انگار بد بلد شدم توام مثه منى نیست شده آنى دنیات مثه اون پاکت وینستون آبى رو میز شده خالى چشایى که خیس و بعدم ریز شد حسابى برات ریسک شده عادى قلم تو دست ، سلاح سرد این فرشته ها که میمیرن کنار من سه کامِ حبس، سکانس بعد زندگى که میره تند و من نزاره گر میخوام دعا کنم نمى دونم ولى، که چى مى خوام ازت تو پس بگو که بى دلیل آسمونت را ندادم پاى این زمین سرکشیم رو پس بزار به پاى بى کسیم غنچه هاى سبز روى برگه هاى اسکناس رد پاى عشق ما رو پرده هاى اجتماس نوشته هام که مثه یه طلسم بام یه حس که باز بهم میگه که مشتى کل راهت اشتباس این طرف ها جاى ما نى اصلاً من میرم خوبیام باشه یادگارى اَزم من میرم بد درگیرم تو این جنگل با آدما سر سنگینم (بهزاد لیتو) سرد نگاشون فهمیدم عادت میشه آروم کَج بشه رامون من میرم راحت راحت میشه باز اون بدون من یه عاشقم میجنگم تا قلب بشه داغـون بدون من یه عاشقم میرقصم پاییز برام جالبه این فصل من یه عاشق بى کس بگو لایق چى هس برام حرف میدوزن میزارن لاى قیچى پس اینجا همه گوشى گیرن باید دایره شى رسما چیه زندگى کارش به کارم خدا منت که نه ولى خواهش که دارم کاش باشه جاده و راهش به کامم نیاز به یه نَفَر بکنه خوب با عشق نگاهم من سأختم از صفر و باختم از خودم ندیدم کسى رو من راست تر از تو نه اینا فقط میخوان وقت خوب باز تلف کنن خیلى زمین خوردم من تا کار بلد شدم خسته ام ازین آدماى مظلوم نما این زندگى تموم نشد ارزون برام نه فقط علف هاى هرز موند برام به جا هدفم تو دلم فقط ترس موند الان نگاه ما دواس دلگرمى براى نقابه آدماس یه جاى ماجراس که تهش عشقِ راه حل درسته ولى روش زشت آره روش زشتِ سرد نگاشون فهمیدم عادت میشه آروم کَج بشه رامون من میرم راحت راحت میشه باز اون بدون من یه عاشقم میجنگم تا قلب بشه داغـون بدون من یه عاشقم میرقصم (سپهر خلسه) مخت گیره مثه گشت ارشاد دله مام خوش به این دست نوشتها چنتا فرصتات رفته بشمار کم مگه دیدى نشد خسته چشمات رو صفحه ى دلم نقشِ جدایى نه خط نکش دورم نگو بچه کجایى من بچه زمینم از جنس آسمونم اینجا اشتباهى بودن چقدر سخت خدایا آره سخت جدا شدن و سوختن سیگار بعدِ تو چقدر از روز بدم میاد زور زدم زیاد که شبیه أینا بشم ولى حقیقتاً میدونى که خوب تر از اینام (بهزاد لیتو) سرد نگاشون فهمیدم عادت میشه آروم کَج بشه رامون من میرم راحت راحت میشه باز اون بدون من یه عاشقم میجنگم تا قلب بشه داغـون بدون من یه عاشقم میرقصم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 218
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 400
  • بازدید ماه : 2,429
  • بازدید سال : 9,830
  • بازدید کلی : 148,354