loading...
رپ فارس ♡ زدبازی 95 - وبسایت زدبازی
Erfan-admin بازدید : 14222 پنجشنبه 10 دی 1394 نظرات (2)

Intro :
زد ، خاموش کن یه دیقه بیا اینجا
سهراب ؟ جانم ، هه ، چی می گی بابا زاخار سریع شر می کنی کسشعر می گی ؟
زشته بابا چی می گن مردم ، زنگ بزن خب آدرس بده ببینم چی می گی !!
این جا جلو جمع ملو اصا این حرفارو نداریم که وایت وانتو بخور پیرهن آبی تنت کن
از این اینترو خیلی ها میگن که آهنگ دیس به رضا پیشروس!
اولین نکته ای که باید بگم بهتون اینه که نقل قول ها در مورد اینکه آهنگ دیس کیه متفاوته.بعضی ها میگن که آهنگ بخاطر درگیری مهراد با بچه های بروبکس تو رستوران اونا خونده شده و بعضی ها هم مث من معتقدن که این آهنگ دیس به چند نفر از جمله رضا پیشروس.
تو این پست سعی میکنم که هردوشونو بگم براتون.
نکته دوم در مورد ورس جی جی که تو این فاصله زمانی کوتاه مسیج دادین دیس به سامان ویلسونه! استدلال های جالبی داشتین،مثال : بابای سامان نمایشگاه ماشین داره:neutral_face:عرضم به خدمتتون که همچین داستانی نیست و ورس علیرضا جی جی خالصه خالص دیس به رضا پیشرو هستش که با سند میگم بهتون.
نکته سوم،در مورد به اشتراک گذاریه این تفسیر هاییه که چنل میزارم.لطفا بدون عوض کردن متن و منبع اینکار رو بکنید:rose:
در ابتدای کار مهراد اشاره میکنه به اصلی ترین و ابتدایی ترین مبحث نت شناسی...دو ر می فا سو لا سی... و از بیت آهنگی که ساخته تعریف میکنه
در ادامه اشاره به این نکته میکنه که این آهنگ رو واسه کسی میخونه که نمیخواد از یک به سی برسه...حالا این تیکه میتونه بحث سن باشه...میتونه بحث بی سواد بودن طرف باشه...یادتون باشه پارسال تولد سی سالگیش یه پست اینستا گذاشت و در مورد عدد سی و رسیدن به سی سالگی توضیحاتی داد:joy:
و اشاره به این نکته میکنه که تو بازی و لگو بازی اومده بالای شهر ( شبیه تیکه ی رو پا خودتی چه فایده که کج وایستادی )
این به بعد قرار هستش که چند تا خط ( استعاره از این که قراره بلا سرت بیاد ) روت انداخته بشه به این دلیل که یه سری زاخار که سبک یایو با جین کار میکنن دنبالتن...یایو با جین یکی از سبک های استفاده شده در ورزش ووشو میباشد...البته اینجاش ایهام داره و دوستایی که اهل دل و گل مرغوب باشن میفهمن!(بخاطر جلوگیری از ترویج استفاده مواد مخدر،بطور کامل گفته نمیشه):wink:
در بخش بعدی به این نکته اشاره میشه که دکون واسه تو هست یا ساندویج میفروشیو کارگری...لات ( به معنی ی کلمه ) هستی یا دستت لاته و تو حموم داری خودت رو میشوری؟! ( لات ... جناس )
این بخش هم میتونه به عکس رضا پیشرو تو یه ساندویچ فروشی و پشت فر وایساده باشه،هم به جریان رستوران گروه بروبکس! البته من در مورد قضیه رستوران زیاد مطمئنم نیستم و سند مدرک معتبری ندیدم.اینطور میگن که مهراد رفته رستوران گروه بروبکس و یکی از اعضای گروه اونا اومده سفارش بگیره که مهراد رو شناخته و گفته که از رستوران بره بیرون! مهرادم ازش خواسته که بیاد بیرون تا ببینه مشکلش چیه.اینا هم همشون با هم (اعضای بروبکس و کارگر و آشپز رستوران) میرن بیرون.مهرادم خایه نمیکنه و نمیترسه و با طرف یقه به یقه میشه! شاید اون قسمت اهنگ که : میریزن ۵ تایی روم،یه مشت نمیخورم ینی ۵ تایی کون ... اشاره به این موضوع داشته باشه.
بعد به رابطه ای اشاره میشه که انگار فقط واسه منفعت شخصی ادامه داره.اینجاش دیگه 100% با پیشرو بوده که هر بار که زن گرفته،فقط بخاطر پول و پله ای که داشتن باهاشون ازدواج کرد.
منظور از مصراع دوم و اضافه کاری اون چرک زیر جوش هستش که با کمی تلاش ( یا همون اضافه کاری ) در میاد
قسمت بعدی هم اشاره به این نکته میکنه که ریدی و بد جوری توی بوی گند گیر کردی ( خوابیده تو بوشی...یعنی همون بو گرفتی ) و موشی مثل تو رو هم ما ندیده تو گوشش میزنیم. اینجا معنیه دیگه هم داره و منظور سوکتی که از طریق اسلات به گوشی وصل میشه تو گوشی های اپل.
بعد میرسیم به قسمت پاسور و kem که برند پاسور هست و یکی از مرغوب ترین هاس و کازینو های لاس وگاس بخاطر جنس خوبش استفاده میکنن.مهراد میگه مث ورق پاسور تو دست مایی و هر طور که بخوایم بر میخوری! ینی اختیارت دست ماست و هر کاری بخوام باهات میکنم.
بعد از Gem و سریال های خاله زنک ترکیه ایش میگه که کاری نکن یکاری کنم همه مث سریال های جم تی وی روت قفل کنن!
اگه تبدیل شده دوستی به خاطره یعنی قبلا یک رابطه ای بین بچه ها بوده که تموم شده و الان شده یک خاطره و تقصیر کار هم همون مخاطب هستش ( خاطره جناس داره در این بیت )
همونطور که قبلا تو چنل گفتم،درگیری پیشرو و زدبازی،قبلا رضا تو گروه صامت بود و سامان هم با هیچکس اهنگ واسه هر ایرونی رو خونده بود که اون موقع واقعا ترکوندن و رضا با بچه های زدبازی قلیون و این داستانا میرفتن تا اینکه تو اون پارتی....
قیمت بعدی اشاره به این نکته میشه که شش ماه سال رو بیکار ( مخاطب ) ول هست و اگه میخواد میتونه از ماه جون تا دسامبر بیاد و بده!
1 . اینجا جون دو معنی داره ... یکی ماه جون...دیگری لفظ جووووون
2 . در مصراع اول اشاره

 میشه به شش ماه در صورتی که فاصله ی ماه جون ( ششمین ماه میلادی ) تا دسامبر ( آخرین ماه میلادی ) هم شش ماه است

در بیت یکی مونده به آخر دلیل استرس داشتن مخاطبش رو تپش قلبش میدونه به علت مصرف بیش از حد اسپرسو.

این از تفسیر ورس مهراد هیدن آهنگ #اوبی
پارت های بعد ورس بقیه رو هم براتون میزارم،البته اگه استقبال باشه!

مرسی کلی که وقت گذاشتین

پارت دوم بررسی آهنگ #اوبی
سلام،مرسی کلی که استقبال کردین و انعکاس خوبی داشت و انگیزه و انرژی مثبت فرستادین:rose:
پارت اول ورس مهراد،۲تا نکته یادم رفته بود که به کمک دوست خوبم،اضافه میکنم.اولیش در مورد پیرهن آبیه،خیلی هاتون عکس پیشرو با تیشرت آبی رو تو مصاحبش با جم تی وی دیدین:joy:سهراب در این مورد میگه : میخواستی بری تو ام تی وی،چی شد زاخار دیدیمت تو جم تی وی:joy::joy: نکته دوم در مورد جووووون گفتن مهراد،پیشرو تو آهنگ چاقال نامه میگه:"حرف زدن از تهرون...جووووون
ميام خواستگاريتون بدون مهمون
برام چايى دارچين بيارين توى فنجون...جوووون"
که مهراد تو اوبی اینطوری جوابشو داد و سهرابم قبل تر تو اهنگ دروغ تعطیل اینطوری جوابشو داده بود:"نترس رات ميديم،بيا خواستگارى تنقلات ميديم"
اما میرسیم به ورس جی جی که یکی از پر حاشیه ترین و زیبا ترین اجراهاش بوده که جواب های خیلی باحالی داده!
طبق معمول با یه صدای ضعیف میگه
" نوبت منه :joy:"
و یه شروع طوفانی داره!
علیرضا اول با یه پلی بک به آهنگ های قبلی مث منصفانه و دروغ تعطیل و تیکه هاش تو اون آهنگ ها به پیشرو شروع میکنه و یادآوری میکنه حرف هایی که تو اون آهنگ ها گفتیم و آبروت رفت یادته؟ پس کاری نکن که دوباره کاری کنیم آبروت بره! البته اگه جدا حساب اینطوری هم میشه گفت، آب روت رفته! ینی شلنگ وا کنیم روت:joy: بعد از قدمت زدبازی میگه که ۱۰ ساله سر پا هستن و رپفارس رو میگردونن و طرفدارای پیشرو رو ۴ نفر با مغز مریض معرفی میکنه.کلا جی جی علاقه داره که طرفدارهای پیشرو رو با عدد ۴ یا ۴ج نشون بده!(کنسرتش تو هند جلو ۴۰ نفر بدبخت:joy::joy:)
بعد میرسیم به قسمتی که خیلی گفتن تیکه به سامانه:neutral_face::joy:
اینجا که علیرضا میگه پورشه،تیکه به آهنگ میلیاردر رضا پیشروعه که:"باید با آفتاب زمان من ذوب شه/به جای سایپا سوار بشم پورشه" علیرضا میگه اگه تو به سوار شدن به پورشه مینازی،من یکاری کردم اگه آزادی کنسرت بزارم،آزادی برام پر شه(ایهام):wink:
بعدش میگه که هرشب با تیم ورکش یه شات میزنه.شات میتونه هم شات مشروب باشه،هم شات فیلم برداری.البتع چندجا نوشتن شات با تیر! که اینم معنی میده و بعد به استعداد و موفقیت زدبازی اشاره میکنه که موزیک ایران رو نجات دادن.قسمت بعد میگه اون زنت(جندت) که نصف خرسه نصف پلنگ! در مورد عکس زن رضا پیشرو میگه که موهاشو نصف قهوه ای کرده بود نصفشم به رنگ پلنگ :neutral_face:
قسمت بعد که بازم میگفتن تیکه به سامانه،چون باباش نمایشگاه داره:neutral_face:
اینجا هم جواب به آهنگ میلیاردر پیشروعه : "رپر باید پولدار باشه/هر نمایشگاهی رفت پول باش باشه
اینو توی مغزت حک بکن/« پیشرو » از اون پولدار هاشه" البته گوه خورده مرتیکه عن:neutral_face:پولداره که شماره کارت میده و همش به زدبازی میگفت چرا پولدار و مایه دارین! که مهراد جواب اینم تو لی لی لی حوضک داده بود:wink: 
بعد میرسیم به قسمتی که سانسور شده و برا خیلی ها سواله! "خوشگلا مست میشن،تو مهمونی شر میشن،ننت سهله اسم خواهرتم میگم":joy::joy: که با توجه به قسمت قبلش،"امار خونوادتو تا ته دیدم" مطابقت داره و اینکه اونایی که میگن تیکه به سامانه،سامان خواهر و برادری نداره و تک فرزنده.یه ایهام جالبی هم که می ده و می گه بدون ده میلیون نفر پشتمونن رو سرت خراب می شن انگار پشت بومن که هم بوم نقاشی می شه هم پشته بوم و به پیشرو میگه که می گفت اگه پاتون به تهران وا بشه لشکری می کشیم که نمرود نکشیده و جی جی هم می گه بدون جی جی تو تهران سالم می رسه خونه ازم یه تار مو هم کم شه مال ریزش موئه:joy::joy:

همونطور که میبینین،این ورس جی جی کاملا مخاطبش معلومه و اصلا تیکه به سامان نیست.اینکه ورس سامان از اهنگ حذف شده و بجاش جی جی خونده،شایعه ای بی پایه و اساس هست که واقعا در حد جک هست!

پارت بعدی،یعنی پارت سوم تفسیر،ورس سهراب ام جی هست که تو پست های بعد براتون میزارم.

لمی (به انگلیسی: Lemmy) (زاده ۲۴ دسامبر ۱۹۴۵) نوازندهٔ گیتار بیس انگلیسی بود که بیشتر به‌عنوان بنیان‌گذار گروه هوی متال موتورهد شناخته می‌شد.
خال‌های گوشتی درشت روی صورتش، سبیل دسته دوچرخه‌ای و صدای خش‌دار لمی، از او یک چهرهٔ منحصربه‌فرد نزد مخاطبان ساخته بود. برای بسیاری، کلمهٔ هوی متال(heavy metal) تداعی‌کنندهٔ خواننده و بیسیست فراموش‌نشدنی گروه موتورهد است.

لمی در تاریخ ۲۸ دسامبر ۲۰۱۵(امروز)، فقط ۴ روز بعد از تولد هفتاد سالگی اش ، بر اثر ابتلا به سرطان بسیار تهاجمی در منزل‌اش در لس آنجلس درگذشت
یکی از اسطوره ها و آرتیست های محبوب مهراد هیدن بود.
گفتم شاید براتون جالب باشه بدونین.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط emc2 در تاریخ 1397/10/20 و 0:55 دقیقه ارسال شده است

پیشرو: کونی ننه جنده
زدبازی: آینه آینه

این نظر توسط shah_rap_pishro در تاریخ 1396/09/02 و 6:40 دقیقه ارسال شده است

ببین اومدی انقد کس و شعر بافتی ک چی ۵نفر بودن مهرداد هیدن جلوشون وایساده یقه به یقه شده😂😂😂😂 اخه زد بازی همشون کونن خایه دارن وایسن پخخخخ کن میشاشن کم کس بگو رضا گاییدشون با چاقال نامه اینا برن واس هو رپ تخمیشونو ادامه بدن بهتره 😂😂😂


کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 218
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 405
  • بازدید ماه : 2,434
  • بازدید سال : 9,835
  • بازدید کلی : 148,359